Řada planetových převodovek Apex MGO s výstupní přírubou vyniká vysokým radiálním, axiálním zatížením při maximální přesnosti i zatížení. Převodovky MG využívají 100% optimalizované šikmé ozubení, které umožňuje vysoký momentový přenos s vysokou přesností při nízké hlučnosti. Díky speciálním výrobním technologiím nedochází k opotřebení ozubení planetového soukolí oproti standardním planetovým převodovkám na trhu, čímž je zachována přesnost převodovky po delší dobu. Jsou rovněž vhodné pro velmi dynamické aplikace.
Řada planetových převodovek Apex MGO využívá technologii zesílených ložisek. Výstupem je ISO příruba.
- Navrženo pro trvalý (S1) nebo cyklický (S5) provoz
- Tělo z uhlíkové oceli, příruba pro motor ze slitin hliníku
- Výstupní příruba pro pastorek ISO dle 9409
- Výstupní moment:
- T2N : 55 Nm - 4 290 Nm
- Převodové poměry
- 1-stupňová: 4 / 5 / 7 / 10
- 2-stupňová: 16 / 20 / 21 / 25 / 28 / 31 / 35 / 40 / 46 / 50 / 61 / 70 / 91 / 100
- Malá vůle v ozubení
- 1-stupňová: ≤ 3 arcmin
- 2-stupňová: ≤ 4 arcmin
- Vysoká účinnost
- 1-stupňová: ≥ 97%
- 2-stupňová: ≥ 94%
- Jednoduchá montáž
- Nízká hlučnost
- Kompaktní provedení
- Velikosti: MGO 115 / MGO 140/ MGO 170/ MGO 240/ MGO 285/ MGO 320
- Převodovka splňuje ATEX certifikaci do prostředí s nebezpečím výbuchu .
Příklad objednacího kódu:
PARAMETRY
Model | Stupeň | Převod 1 | MGO 115 | MGO 140 | MGO 170 | MGO 240 | MGO 285 | MGO 320 | ||
Nominální výstupní moment T2N | Nm | 1 | 4 | 205 | 380 | 765 | 1415 | 2190 | 4035 | |
5 | 185 | 325 | 660 | 1225 | 1905 | 3505 | ||||
7 | 135 | 260 | 515 | 980 | 1530 | 2530 | ||||
10 | 55 | 160 | 315 | 700 | 1070 | 1810 | ||||
2 | 16 | 195 | 385 | 805 | 1485 | 2295 | 4215 | |||
20 | 190 | 370 | 795 | 1495 | 1990 | 3660 | ||||
21 | 195 | 345 | 700 | 1295 | 2005 | 3685 | ||||
25 | 195 | 345 | 700 | 1295 | 2005 | 3685 | ||||
28 | 180 | 345 | 755 | 1510 | 2335 | 4290 | ||||
31 | 135 | 280 | 560 | 1050 | 1620 | 2590 | ||||
35 | 195 | 350 | 705 | 1310 | 2030 | 3725 | ||||
40 | 96 | 220 | 615 | 1260 | 2360 | 4280 | ||||
46 | 55 | 160 | 335 | 660 | 1005 | 1700 | ||||
50 | 120 | 275 | 715 | 1325 | 2050 | 3765 | ||||
61 | 135 | 285 | 585 | 1095 | 1670 | 2675 | ||||
70 | 135 | 285 | 585 | 1095 | 1670 | 2675 | ||||
91 | 55 | 160 | 345 | 660 | 1005 | 1700 | ||||
100 | 55 | 160 | 345 | 660 | 1005 | 1700 | ||||
Bezpečnostní Stop moment T2NOT3 | Nm | 1, 2 | 4~100 | 3 násobek T2N | ||||||
Maximální akcelerační moment | Nm | 1, 2 | 4~100 | 1,5 násobek T2N | ||||||
Moment na prázdno | Nm | 1 | 4~10 | 0,7 | 1,4 | 3,5 | 7 | 11 | 14 | |
2 | 16~100 | 0,3 | 0,6 | 1,3 | 2,2 | 3,5 | 4,5 | |||
Vůle | arcmin | 1 | 4~10 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | ≤ 3 | |
2 | 16~100 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | ≤ 4 | |||
Torzní tuhost | Nm/arcmin | 1, 2 | 4~100 | 22 | 60 | 115 | 395 | 650 | 1050 | |
Nominální vstupní rychlost | rpm | 1 | 4~10 | 3600 | 3600 | 3000 | 2700 | 2400 | 2100 | |
2 | 16~100 | 4600 | 4600 | 4000 | 3700 | 3400 | 3100 | |||
Maximální vstupní rychlost | rpm | 1 | 4~10 | 6000 | 6000 | 5000 | 4500 | 4000 | 3500 | |
2 | 16~100 | 7000 | 7000 | 6000 | 5500 | 5000 | 4500 | |||
Max. axiální zatížení F2a | N | 1, 2 | 4~100 | 2900 | 4070 | 13700 | 29000 | 40000 | 46000 | |
Max ohýbací moment M2k | Nm | 1, 2 | 4~100 | 1300 | 2180 | 3600 | 10500 | 18400 | 22000 | |
Provozní teplota | ºC | 1, 2 | 4~100 | -10°C - 90°C | ||||||
Mazání | 1, 2 | 4~100 | Syntetické mazivo | |||||||
Třída ochrany | 1, 2 | 4~100 | IP67 | |||||||
Montážní pozice | 1, 2 | 4~100 | Všechny polohy | |||||||
Hlučnost (n1=3000 ot/min, bez zatížení) | dB(A) | 1 | 4~10 | ≤ 59 | ≤ 64 | ≤ 65 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 66 | |
2 | 16~100 | ≤ 59 | ≤ 60 | ≤ 63 | ≤ 66 | ≤ 66 | ≤ 66 | |||
Účinnost | % | 1 | 4~10 | ≥ 97 % | ||||||
2 | 16~100 | ≥ 94 % |
(5) Nepřetržitý provoz se nedoporučuje.
SETRVAČNOST
Model | MGO 115 | MGO 140 | MGO 170 | MGO 240 | MGO 285 | MGO 320 | |||||||
Průměr vstupní hřídele | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | |
8 | kg.cm2 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
11 | - | 0,17 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | |
14 | 0,53 | 0,21 | - | 0,53 | - | - | - | - | - | - | - | - | |
19 | 0,68 | 0,63 | 1,83 | 0,68 | - | 1,83 | - | - | - | - | - | - | |
24 | 4,52 | - | 5,04 | 4,52 | 5,63 | 5,04 | - | 5,63 | - | - | - | - | |
28 | - | - | 6,33 | - | 7,18 | 6,33 | - | 7,18 | - | - | - | - | |
32 | - | - | 8,73 | - | 10,1 | 8,73 | 12,63 | 10,1 | - | 12,63 | - | - | |
35 | - | - | 14,04 | - | 15,54 | 14,04 | 17,75 | 15,54 | 17,35 | 17,75 | 28,18 | 20,8 | |
38 | - | - | 19,05 | - | 21,32 | 19,05 | 23,26 | 21,32 | 23,61 | 23,26 | 28,18 | 27,05 | |
42 | - | - | - | - | 23,2 | - | 25,4 | 23,2 | 25,5 | 25,4 | 30,52 | 28,95 | |
48 | - | - | - | - | 56,07 | - | 61,02 | 56,07 | 61,22 | 61,02 | 66,85 | 64,66 | |
55 | - | - | - | - | - | - | 88,51 | - | 88,86 | - | 94,91 | - | |
60 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 117,73 | - |
ROZMĚRY
Flange Shaft - MG
Výše uvedené 3D modely jsou s náhodně vygenerovanou motorovou přírubou. Pro vygenerování 3D modelu podle typu motoru použijte náš Konfigurátor.