Planetová převodovka řady PNII
Ekonomická varianta
- 5 rozdílných konstrukcí výstupní příruby (PEII, PGII, PAII, PS, PN)
- 5 velikostí 17 mm až 56 mm
- rozsah momentů 10 až 454 Nm
- široký rozsah převodových poměrů až do 100:1 (PNII)
- vůle v ozubení až 6 arc. min
- přímé ozubení
- tuhé mazivo pro celou životnost
- převodovky lze spojit s jakýmkoliv motorem během několika sekund
Přímé planetové převodovky PNII navazuji na ekonomickou řadu P. Již tak dobré vlastnosti této řady byly zdokonaleny a vznikla velmi kompaktní, lehká převodovka přenášející velké momenty při vysokých otáčkách. To vše za neuvěřitelně dobrou cenu. Zásadní změnou je také možnost volby vstupního průměru pro hřídel motoru. Úhlovou variantou je řada PNIIR.
- Tělo z černé oceli, příruba z hliníku
- Výstupní hřídel z oceli s perem
- Výstupní moment:
- T2N : 10 Nm - 454 Nm
- Převodové poměry
- 1-stupňová: 3 / 4 / 5 / 7 / 10
- 2-stupňová: 12 / 15 / 16 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 50 / 70 / 100
- Malá vůle v ozubení
- 1-stupňová: ≤ 6 ~ 8 arcmin
- 2-stupňová: ≤ 8 ~ 10 arcmin
- Vysoká účinnost
- 1-stupňová: ≥ 97%
- 2-stupňová: ≥ 94%
- Jednoduchá montáž
- Kompaktní provedení
- Velikost: 17 - 56 mm
- Možnost provedení v úhlové variantě PNIIR
- Velikosti: PNII 017 / PNII 023 / PNII 034 / PNII 042 / PNII 056
- Převodovka splňuje ATEX certifikaci do prostředí s nebezpečím výbuchu .
Příklad objednacího kódu:
PARAMETRY
PNII | Stupeň | Převod 1 | Typ | PNII 017 | PNII 023 | PNII 034 | PNII 042 | PNII 056 | |
Nominální výstupní moment T2N | Nm | 1 | 3 | Vše | 16 | 42 | 110 | 217 | 430 |
4 | 16 | 42 | 113 | 223 | 440 | ||||
5 | 15 | 40 | 118 | 220 | 435 | ||||
7 | 12 | 35 | 96 | 198 | 366 | ||||
10 | 10 | 27 | 68 | 155 | 295 | ||||
2 | 12 | 16 | 42 | 110 | 217 | 430 | |||
15 | 15 | 40 | 109 | 213 | 424 | ||||
16 | 16 | 42 | 116 | 228 | 452 | ||||
20 | 16 | 42 | 116 | 230 | 454 | ||||
25 | 15 | 40 | 123 | 228 | 450 | ||||
30 | 15 | 40 | 108 | 212 | 422 | ||||
35 | 12 | 35 | 100 | 206 | 382 | ||||
40 | 16 | 43 | 117 | 232 | 459 | ||||
50 | 15 | 40 | 123 | 228 | 450 | ||||
70 | 12 | 35 | 100 | 206 | 382 | ||||
100 | 10 | 27 | 70 | 162 | 308 | ||||
Bezpečnostní stop moment T2NOT | Nm | 1,2 | 3~100 | Vše | 3 násobek T2N | ||||
Max. akcelerační moment T2B | Nm | 1,2 | 3~100 | Vše | T2B = 60% ze T2NOT | ||||
Moment na prázdno (4) | Nm | 1 | 3~10 | Vše | 0,05 | 0,10 | 0,40 | 0,80 | 2,50 |
2 | 12~100 | Vše | 0,05 | 0,10 | 0,30 | 0,40 | 0,80 | ||
Vůle (2) | arcmin | 1 | 3~10 | Vše | ≤ 8 | ≤ 7 | ≤ 6 | ≤ 6 | ≤ 6 |
2 | 12~100 | Vše | ≤ 10 | ≤ 9 | ≤ 8 | ≤ 8 | ≤ 8 | ||
Torzní tuhost (4) | Nm/arcmin | 1,2 | 3~100 | Vše | 0,90 | 1,50 | 6 | 12 | 14 |
Nominální vstupní rychlost n1N | ot/min | 1,2 | 3~100 | Vše | 4,500 | 4,000 | 3,600 | 3,600 | 2,500 |
Max. vstupní rychlost n1B | ot/min | 1,2 | 3~100 | Vše | 8,000 | 6,000 | 6,000 | 4,800 | 3,600 |
Max. radiální zatížení F2rB (3) | N | 1,2 | 3~100 | Vše | 480 | 1,100 | 1,580 | 3,500 | 5,420 |
Max. axiální zatížení F2aB (3) | N | 1,2 | 3~100 | Vše | 240 | 550 | 790 | 1,750 | 2,710 |
Životnost (5) | hodin | 1,2 | 3~100 | Vše | 20.000 | ||||
Provozní teplota | °C | 1,2 | 3~100 | Vše | 0° C ~ +90°C | ||||
Třída krytí | 1,2 | 3~100 | Vše | IP65 | |||||
Mazání | 1,2 | 3~100 | Vše | Syntetické mazivo | |||||
Montážní pozice | 1,2 | 3~100 | Vše | Všechny polohy | |||||
Hlučnost (4) | dB (A) | 1,2 | 3~100 | Vše | ≤ 60 | ≤ 62 | ≤ 64 | ≤ 66 | ≤ 68 |
Účinnost n | % | 1 | 3~10 | Vše | ≥ 97% | ||||
2 | 12~100 | ≥ 94% |
(2) Vůle je měřena jako 2% nominální výstupního momentu T2N
(3) Na střed výstupní hřídele při 100 ot/min
(4) Tyto hodnoty jsou změřeny převodovkami s převodem 10 (1-stupňová) nebo převodem 100 (2-stupňová) při 3000 ot/min bez zatížení
(5) Při kontinuálním zatížení bude životnost menší než 10 000 hodin
Povolené radiální a axiální zatížení
Pokud radiální síla F2r není na střed výstupní hřídele X < ½ x L nebo X > ½ x L, povolené radiální a axiální zatížení lze vypočítat dle hodnoty Kb v grafu výše.
Povolené radiální zatížení F2r na střed výstupní hřídele X = ½ x L pro různé výstupní rychlosti.
Hodnoty jsou pro životnost 20 000 hodin.
(A) Ø Průměr vstupní hřídele
(B) Povolené hodnoty na výstupní hřídel při zatížení. Pro více informací nás kontaktujte
(C) Pro trvalý provoz (S1) je životnost snížena na 50%
SETRVAČNOST
Model | PNII 017 | PNII 023 | PNII 034 | PNII 042 | PNII 056 | ||||||
Ø (A) (C3) | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | |
8 | kg*cm2 | 0,10 | 0,10 | 0,12 | 0,10 | - | - | - | - | - | - |
11 | 0,16 | 0,16 | 0,19 | 0,16 | - | - | - | - | - | - | |
14 | 0,20 | 0,20 | 0,22 | 0,20 | 0,36 | 0,24 | - | - | - | - | |
19 | - | - | 1,53 | 1,51 | 1,70 | 1,58 | 2,20 | 1,73 | - | 2,18 | |
24 | - | - | - | - | 2,24 | 2,12 | 2,74 | 2,27 | 4,52 | 2,73 | |
28 | - | - | - | - | 2,68 | 2,55 | 3,17 | 2,70 | 4,94 | 3,15 | |
32 | - | - | - | - | - | - | 7,77 | 7,30 | 9,70 | 7,91 | |
35 | - | - | - | - | - | - | 10,80 | 10,30 | 12,80 | 11,00 | |
38 | - | - | - | - | - | - | 14,00 | 13,50 | 16,00 | 14,20 | |
42 | - | - | - | - | - | - | - | - | 24,50 | - |
(A) ø = Průměr vstupní hřídele
Rozměry | PNII 017 | PNII 023 | PNII 034 | PNII 042 | PNII 056 | |||||
1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | 1-st. | 2-st. | |
D1 | 43,815 | 66,675 | 98,425 | 125,73 | 177,8 | |||||
D2 | 3,4 | 5,2 | 5,6 | 7,2 | 10,5 | |||||
D3 (h6) | 12,7 | 12,7 | 19,05 | 25,4 | 38,1 | |||||
D4 (h6) | 22 | 38,1 | 73,025 | 55,55 | 114,3 | |||||
D5 | 17 | 17 | 30 | 35 | 55 | |||||
D6 | M4x0,7P | M4x0,7P | M6x1P | M10x1,5P | M16x2P | |||||
L1 | 41,91 | 57,15 | 82,55 | 106,68 | 146,05 | |||||
L2 | 31,75 | 31,75 | 38,1 | 50,8 | 63,5 | |||||
L3 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 3,2 | |||||
L4 | 1 | 1 | 3,5 | 1,5 | 5,5 | |||||
L5 | 19,05 | 19,05 | 25,4 | 31,75 | 38,1 | |||||
L6 | 3,788 | 3,88 | 3,807 | 5,175 | 8,563 | |||||
L7 | 6,35 | 9,525 | 9,525 | 12,7 | 19,05 | |||||
L9 | 4,5 | 4,5 | 5 | 7,5 | 12 | |||||
L10 | 10 | 10 | 16,5 | 22 | 36 | |||||
B1 (h9) | 3,175 | 3,175 | 4,763 | 6,35 | 9,525 | |||||
H1 | 14,125 | 14,125 | 21,163 | 28,2 | 42,275 |
(1) Rozměry vstupní příruby jsou dle použitého motoru. Pro více informací nás kontaktujte.
Výše uvedené 3D modely jsou s náhodně vygenerovanou motorovou přírubou. Pro vygenerování 3D modelu podle typu motoru použijte náš Konfigurátor.